martes, 23 de enero de 2024

EL LLIBRE CONTRABANDA FM (UNA RADIO LIBRE EN UN MUNDO POCO LIBRE), DE DETLEF JESGARZ, COMPTE EL MEU PAS PER L'EMISSORA...


Al llibre de Detlef s'explica el meu pas per Radio Contrabanda a principis dels anys 90 del segle passat.
Vaig col·laborar amb el meu admirat Iñaki García, de El Lokal, al seu programa Nos queda la palabra, fent de tècnic de so i seleccionant la música.

Va ser un honor i un plaer.

I vaig fer, juntament amb el periodista Omar Jurado, el programa musical dedicat a la cançó d'autor (i autora) Viva el beat, el rock, el pop, el soul i todo lo demás. Un títol robat a Aute.

Al llibre hi ha un error... La foto apareix quan es parla del programa que vaig fer al costat d'Omar, i pertany al programa en què vaig acompanyar al Iñaki.... I a més posa que la noia que apareix a la foto és Giulia Valle, i no és així, és la volguda Dora.... Però això ja es corregirà en una propera edició.

Gràcies, Detlef!




No hay comentarios:

Publicar un comentario