sábado, 23 de julio de 2022

LA NÚRIA...

 


L'any 2005 la Núria es va posar en contacte telefònic amb mi perquè li fes una sessió de fotos per a un disc EP que seria l'últim que editaria. "40 anys" seria el títol.
Després editaria algun llibre disc més i recopilatoris i coses per l'estil, moltes vegades amb fotos meves, de les sessions que havíem fet, però aquest disc realment s'ho prenia com a comiat.
Tornant al format EP, com quan va començar.
Jo li vaig dir que ultimament estava escoltant els seus primers discos amb el Tete i que m'encantaven, que em feia molta il·lusió el seu encàrrec.
I volia fer-li unes fotos elegants, inspirades en aquelles de la primera època.
Ella va estar d'acord i ens hi vam posar el dia convingut.
He de dir que ens ho passàvem pipa quan fèiem fotos, ella es donava molt i es deixava guiar. Jo buscava glamur i sensibilitat... I ella ho posava molt fàcil perquè jo ho trobés.
Aquesta complicitat que es generava a les sessions va donar pas a un afecte mutu que ens feia alegrar-nos quan ens trobàvem de tant en tant.
Sempre parlàvem d'una sessió pendent que havíem de fer. Ja havíem fet diverses, per a diferents coses, i sempre quedàvem plens de satisfacció.
Per això sempre volíem fer una nova, perquè sabíem que donaria fruits interessants i que ens ho passaríem molt bé.
La Núria em va encarregar també la foto per al comiat al Liceu, i el reportatge d'aquella grandiosa festa que es va fer allà dins.
Són tants els records....
La Núria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario